top of page

מה ההבדל בין מותגי מאווררי התקרה השונים?

מאוורר תקרה הוא מוצר שימושי בעיקר לעונת הקיץ. הוא מצנן את החדר באופן טבעי על ידי הזזת האויר והוא הרבה יותר חסכוני ממזגן. הגעתם להחלטה שאתם רוצים להתקין מאוורר תקרה בביתכם אך בין כל כך הרבה חברות ומותגים של מאווררי תקרה אתם לא יודעים במה לבחור? עשיתי לכם סדר בדברים והכנתי לכם סקירה של המותגים הכי טובים שקיימים בשוק.

בחירת מאוורר תקרה מותג

מותג מאווררי התקרה Star

המאווררים של חברת Star הם תוצרת הארץ. החברה בעלת מוניטין גבוה בשל איכות המאווררים והשירות. Star ותיקה מאוד בתחום המאווררים וקיימת עשרות שנים. לקוחות שקנו מאוורר תקרה של Star, לא מחליפים את המותג. למאווררי Star תוספת של גופי תאורה והם מאופיינים בעיצובים ודגמים אטרקטיביים. קיים מבחר גדול של מאווררים בגדלים שונים המתאימים לעיצובים של חללים שונים. חברת Star שמה דגש על רמתו של בורר המצבים במאוורר התקרה, ככל שמספר העוצמות גדול יותר במאוורר, כך המאוורר מספק תוצאת צינון טובה יותר ממכשירים אחרים שקיימים בשוק.


מותג מאווררי התקרה Hunter

מאווררי התקרה של חברת Hunter האמריקאית ידועים בשל איכותם הגבוה. יש להם עיצוב קלאסי שתופס מעט מקום בחלל והם משמשים גם כגופי תאורה. המאווררים של Hunter מאופיינים בפעילותם השקטה וידועים באיכותם ובעמידותם הגבוהה. הם עמידים מאוד ויכולים להחזיק שנים רבות בביתכם ולעבוד בצורה איכותית וטובה. חברת Hunter חשבה על הדקויות של כל עיצוב בכל מאוורר והנדסו את מאווררי התקרה שלהם כך שהיו כמה שיותר יעילים ושימושיים.


מותג מאווררי התקרה Soho Air

למאווררים של חברת Soho air יש מנוע DC, היתרון שלו שהוא מנוע חסכוני ושקט. לחברת Soho air מגוון רחב של עיצובים למאווררי התקרה בשילוב של גופי תאורה, תוכלו למצוא מאווררים בעיצוב אורבני, מודרני, כפרי ווינטג'. Soho air שמים דגש על עיצוב חדשני שמשתלב ומתאים לצרכי החלל בבית.


מותג מאווררי התקרה Amperel

מאווררי התקרה של חברת Amperel הם תוצרת ישראל, מאוורים נוחים יחסית לכיס ואיכותיים. בחברת Amperel שמים דגש על הפן העיצובי, ומתייחסים למאוורר התקרה כפריט שמצד אחד צריך לקרר את הבית שלנו באופן טבעי, אך מצד שני צריך לשדרג את חלל החדר בפן העיצובי. יש מבחר של סגנונות עיצוביים כגון עיצובים כפריים, מינימליסטים, עתיקים, אורבניים ועוד. ב-Amperel ניתן למצוא מאווררי תקרה לכל חלל בבית עם שלט או בורר קיר.

קיימים בשוק גם מגוון רחב של מאוורים תוצרת סין, שאינם נחשבים כמותגים. איכותם לרוב ירודה, ולכן עדיף ללכת על מותג מוכר ווותיק.

עדיין מתלבטים לגבי מאוורר התקרה? מוזמנים לקרוא את הכתבה על בחירת מאוורר תקרה לבית או צרו איתי קשר, אשמח לעזור.

 

צריכים עזרה עם התקנת מאוורר תקרה באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!

Comments


צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page