top of page

תכנון מערכת בית חכם

כשמתכננים מערכת בית חכם חשוב לבחור בחשמלאי מוסמך שיבצע עבודת יסודית הכוללת תכנית קפדנית ומסודרת, פיקוח מקצועי ויעוץ והדרכה במהלך התהליך, מתחילתו ועד סופו. תכנון מערכת החשמל החכם כוללת יעוץ וליווי מתחילת הפרויקט ועד סופו. בתחילת הפרויקט, אעזור ואייעץ לגבי ההחלטות הקריטיות שיש לקבל לפני ההתקנה. לאחר מכן, נבחר את ציוד הבית החכם והמערכות הנלוות המתאימות ביותר לצרכים שלכם, ולבסוף יותקן החשמל החכם בבית וכמובן ינתן שירות הכולל ליווי, הדרכה ויעוץ גם לאחר ההתקנה.



תכנון מערכת הבית החכם


לפני התקנת מערכת הבית החכם בבית, חשוב לבצע תכנון מעמיק. יכול להיות שאתם רוצים לשלוט בכל דבר בביתכם ללא סיבה מיוחדת, ואולי ההעדפה שלכם היא שליטה על תריס מסוים, או המנורה במטבח. נקודת המוצא של תהליך התכנון היא לתכנן אילו אלמנטים "יכולים להיות נחמדים" במערכת הבית החכם החדשה שלכם, ואילו אלמנטים חייבים להיות. חשוב לקחת בחשבון ששליטה מרחוק במכשיר כמו מכונת קפה לדוגמא, כנראה שלא יחולל שינוי אמיתי באיכות החיים שלכם, אך היכולת לשלוט באורות, אזעקה במזגן ובדוד לדוגמא, תקפיץ את רמת איכות החיים.


מה האפשרויות במערכת בית החכם?


עם מערכת הבית החכם של HIGOAL - השמיים הם הגבול!


להלן האפשרויות שעומדות בפניכם:

- שליטה בתריסים ווילונות

- שליטה באזעקה

- שליטה בתאורה

- שליטה בדוד

- שליטה בכלל מוצרי החשמל בבית


לצורך הקלה על תהליך תכנון מערכת החשמל החכם בבית - הנכם מוזמנים לפנות אלי ונצא לדרך, שיחת הייעוץ הראשונה היא בחינם וללא תשלום!

 

צריכים עזרה עם תכנון מערכת בית חכם באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!


צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page