top of page

נקודת חשמל למזגן - כל מה שצריך לדעת

החלטתם להחליף את המזגן בביתכם? או לשנות את מיקום המזגן בבית? כנראה שתצטרכו להתקין נקודת חשמל למזגן, כי לכל מזגן הספק שונה. חשמלאי מוסמך יידע להתאים את נקודת החשמל המתאימה ביותר למזגן החדש בביתכם. שימו לב, ככל שהמזגן צורך כמות חשמל גבוהה יותר, תצטרכו להתקין נקודת חשמל חזקה יותר.

התקנת נקודת חשמל למזגן

נקודת חשמל עבור מזגנים עם הספק נמוך

מזגנים קטנים הם בדרך כלל בעלי הספק של עד כוח סוס וחצי. מזגנים אלה יותקנו בדרך כלל בחללים קטנים כמו בחדרי שינה. למזגנים בעלי הספק עד כוח וחצי סוס אפשר להתקין נקודת חשמל רגילה. ניתן למשוך נקודת חשמל רגילה למזגן מכל קופסת חיבורי חשמל.

נקודת חשמל עבור מזגנים עם הספק כוח גבוהה

החלטתם להחליף את המזגן בביתכם? או לשנות את מיקום המזגן בבית? כנראה שתצטרכו להתקין נקודת חשמל למזגן, כי לכל מזגן הספק שונה. חשמלאי מוסמך יידע להתאים את נקודת החשמל המתאימה ביותר למזגן החדש בבתיכם. שימו לב, ככל שהמזגן צורך כמות חשמל גבוהה יותר, תצטרכו להתקין נקודת חשמל חזקה יותר.

מה זה שקע כוח?

המטרה העיקרית של שקע כוח היא לעמוד בצריכת חשמל גבוהה. המבנים של שקע כוח ושקע רגיל שונים גם בצורתם החיצונית. שימו לב שעל אותו קו שהותקן שקע כוח לא יהיו שקעים נוספים, בשל הצורך שלו לעמוד בצריכת חשמל גבוהה באופן בטיחותי.


הזזת נקודת חשמל

העברה של נקודת חשמל ישנה לנקודת חשמל חדשה היא אפשרית, צריך לשים לב למרחק ולתנאים של העברת הנקודה. אם תצטרכו להעביר את הנקודה למרחק רחוק יחסית, יהיה לכם עדיף ליצור מעגל חשמלי חדש דרך לוח החשמל בביתכם. שימו לב שברוב הבתים החדשים כיום לוח החשמל מותקן במרכז הבית, זה הופך את משיכת קו החשמל החדש לפשוטה יותר. אם אתם לא בטוחים תכלו ליצור איתי קשר ואשמח לייעץ לכם באופן מקצועי.


מחיר התקנת נקודת חשמל למזגן

מחיר של התקנת נקודת חשמל משתנה והוא מתחיל מ-300 שקלים.

 

צריכים עזרה עם התקנת נקודת חשמל למזגן באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!

צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page