top of page

נקודות תקשורת חשובות בבית - נקודת טלוויזיה ונקודת טלפון

נקודת טלוויזיה

בשונה מהעבר שהטלוויזיה הייתה רק מכשיר לצפייה בתוכניות, סדרות או סרטים, כיום הטלוויזיה היא מערכת מולטימדיה שלמה. לכן חשוב לשים לב כי יש בביתכם נקודת טלוויזיה שקל ונוח לחבר אותה.

נקודת הטלוויזיה צריכה להיות קרובה לשקע חשמל הפועל כראוי ובעל מספיק שקעים במידה ותרצו לחבר מערכת שמע, ראוטר ועוד.

התקנת נקודת טלוויזיה

איפה כדאי למקם את נקודת הטלוויזיה כאשר היא תלויה על הקיר?

הרבה אנשים תולים את הטלוויזיה על הקיר, אך תוהים איפה כדאי למקם את נקודת הטלוויזיה. ההמלצה שלי היא לתכנן את נקודת הטלוויזיה במקום שיהיה יעיל (רצוי לא מאחורי הטלוויזיה) אלא במקום שיהיה קל ונוח לנתק ולחבר את הטלוויזיה כאשר תרצו לעשות זאת.


נקודת טלפון

למרות שרובינו מבצעים את השיחות שלנו מהסמארטפון, עדיין יש אנשים שחשוב להם שיהיה להם טלפון קווי בבית, בנוסף, על מנת להיות מחוברים לנקודה של בזק בבית, יש צורך בנקודת טלפון. יש שתי סיבות שתצטרכו התקנה של נקודת טלפון בבית: 1.אם עשיתם שיפוץ או הגעתם לבית חדש והקבלן או השיפוצניק לא לקחו בחשבון שצריך להתקין נקודת טלפון. 2.אם אתם צריכים טלפון קווי בחדר שבו אין נקודת טלפון.


איך מתקינים נקודת טלפון?

בעבר כדי להתקין נקודת טלפון חדשה הייתם צריכים להזמין טכנאי של בזק. כיום המצב שונה וחשמלאי מוסמך יכול לעשות את העבודה עבורכם. אם יש לכם נקודת טלפון בביתכם ואתם צריכים נקודה נוספת, חשמלאי מוסמך יתקין את נקודת הטלפון החדשה על ידי חיבור והעברת כבל תקשורת לנקודה קיימת.

אם קיימת תשתית של בזק בתוך הקיר, החשמלאי יחבר את נקודת הטלפון החדשה אל התשתית.


צריכים עזרה עם התקנת נקודת טלוויזיה/ טלפון באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!

צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page