top of page

העתיד כבר כאן: מה זה בית חכם? ואיך אתם יכולים להקפיץ את רמת החיים שלכם?

אבטחה עילאית ושליטה מרחוק בכלל מכשירי החשמל בבית הם רק חלק מהיתרונות הרבים של מערכות הבית החכם. והחלק המדהים – הוא שתהליך המעבר לא דורש הוצאות עצומות או זמן רב. אז איך גם אתם יכולים לשדרג את חיי היום יום שלכם?


לאורך השנים צפינו על המסך בסצנות עתידניות שבהן אנשים שולטים מרחוק במכונת הכביסה בזמן שיחה עם חבריהם, או איך מנהל קם לו בבוקר וכוס קפה חמה כבר מחכה לו במטבח. הרבה ממה שראינו הוא רק קצה הקרחון לעומת מה שיש לטכנולוגיה כיום להציע לנו.



כל הבית - באפליקציה אחת.

רוצים להפעיל את מיזוג האוויר כבר בדרך הביתה? לוודא שהאורות והתנור כבויים אחרי שיצאתם מהבית? ההנאה הטכנולוגית הזאת לא דורשת קניית מכשירים חדשניים! המערכת של HIGOAL מתפקדת כמערכת ניהול על כלל מכשירי החשמל בבית ועובדת עם המכשירים הקיימים שכבר יש בבית!


מהיום ישנים בשלווה!

מערכת הביטחון של HIGOAL מציעה ראש שקט כשיוצאים לחופשה, לעבודה, ובמיוחד כאשר הילדים בבית. וכל זה - בלחיצת כפתור.

המערכת מציעה חיישני תנועה מוסתרים בחדרים, שליטה מרחוק במערכת האזעקה, חיישני אש גז, וחיישן הצפה אשר שולח פקודה במקרה הצורך לסגירת ברז המים, מנתק את החשמל, וכמובן מודיע למשתמש.


מפסיקים לחפש את השלט של הטלוויזיה

מי מאיתנו לא חווה הסיוט הזה בכל יום מחדש? השלט של הטלוויזיה נעלם, ואיתו גם השלט של המזגן.

החדשות הטובות הן שיש לנו פתרון בשבילכם! בקר חכם בשם Higoal iR יתחבר לכל המכשירים בבית הנשלטים באינפרא אדום, כגון: מזגן, מאוורר, טלוויזיה, מגבר, מקרן, ממיר, ועוד. מה שמדהים הוא שהבקר מתאים שליטה עד 120 מוצרים שונים!


מי שכח לכבות את הדוד?

הדוד גם הוא, נושא כואב באלפי משפחות ישראליות. אנו שוכחים לכבות אותו בקביעות, או להפך שוכחים להדליקו, מה שעולה לנו הרבה כסף בסוף החודש, או בזמן רב בהמתנה למקלחת. ולא ציינו בכלל את הבעיתיות שחווים שומרי שבת בעניין.

הפנל החכם Higoal PT יפתור לכם את הבעיות סובבות הדוד בעזרת חיבור ישיר לדוד החשמל, ופונקציות רב תכליתיות שיפתרו לכם את הבעיה ברגע. הפנל מאפשר תזמון הפעלות לדוד החשמל, חיישן תנועה וקירבה, פתרון לשבת, הפעלה וכיבוי מרחוק, ועוד!

 

רוצים לשדרג את הבית ואת אורח החיים שלכם? צרו איתי קשר ואשמח לעזור!

צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page