top of page

המדריך המלא לבחירת מאוור תקרה

מאווררי תקרה הם פתרון נהדר לימי הקיץ החמים (בערך כל השנה). ניתן להשתמש בהם במקום או בשילוב עם מזגנים לחסכון לא קטן בכסף. אז איך בוחרים מאוורר תקרה אידיאלי? איך מתאימים את הגודל לחדר? ומה הגובה המומלץ לתלייתו?




בואו נודה באמת

אין כמו מזגן. הוא משפר את החיים שלנו כל כך עד כדי כך שקשה לדמיין את החיים בלעדיו. אך רבים לא יודעים שמאווררי תקרה הם לעתים פתרון לא פחות טוב והרבה יותר חסכוני ממזגן! לפני שמתקינים את המאוורר, חשוב לדעת שהתקנה לא מקצועית יכולה לגרום לרעש מיותר ולמטרד, ולכן לפני ההתקנה, ריכזנו בשבילכם את המידע שחשוב שתדעו.


גודל המאוורר

מאוורר קטן או גדול מדי, לא יעבוד בצורה יעילה, ולכן חשוב שגודל המאוורר יתאים לגודל החדר שבו נתקין אותו. עבור חדר קטן בגודל של עד 13-15 מ"ר, יתאים מאוורר בגודל של 42-48 אינץ'. לחדר בינוני של עד 30 מ"ר נמליץ על מאוורר בגודל של 52-56 אינץ', ועבור חדר גדול יותר יתאים מאוורר בגודל של 60 אינץ'.


גובה התקרה

לגובה התקרה יש השפעה רבה על יעילות המאוורר. הגובה המומלץ לתליית מאוור תקרה הוא כ2.5 מטרים מהרצפה, או טיפה פחות בחללים נמוכים. בחדרים בהם התקרה גבוהה מהרגיל, ניתן להנמיך את המאוורר באמצעות מוטות הנמכה.


עיצוב

מאורר התקרה שתבחרו ישפיע רבות על הנראות של החדר, ולכן חשוב לתת תשומת לב לעניין העיצוב, מבחינת סוג גוף המאוורר ורמת הגימור שלו, ומבחינת סוגי הלהבים.


נוחות מירבית


אם האסוציאציה הראשונה שקופצת לכם לראש למילה מאוורר היא המילה "כסא" – תנו לנו לחדש לכם. כיום כבר אין צורך לטפס על כסא או מיטה ולמשוך בחוטי המאוורר!

קיימים כיום פתרונות נוחים ביותר, כגון מתגים על הקיר או ליד המיטה, ואפילו מערכת לשליטה מרחוק באמצעות אפליקציה.

 

מעוניינים בעזרה בבחירה והתקנת מאוורר התקרה החדש שלכם? אשמח לעזור!

צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page