top of page

כל מה שחשוב לדעת על קבל מאוורר תקרה

מאוורר תקרה הוא אחד המכשירים החשובים והשימושיים בביתנו בעיקר בימי הקיץ החמים. הוא קל מאוד להפעלה ודורש תחזוקה בסיסית. אך למאוורר תקרה כמו כל מוצר אחר, יש גם תקלות לפעמים. תקלה פופולרית ושכיחה היא תקלה ב"קבל" של מאוורר התקרה. במדריך הבא תקבלו מידע קצר על קבל מאוורר התקרה.

קבל מאוורר תקרה

מה הוא קבל? איך יודעים שהוא התקלקל?

קבל הוא רכיב משמעותי במאוורר תקרה, הוא אמנם לא יקר, אבל לקבל תפקיד חשוב מאוד מכיוון שהוא שולט במהירות המנוע של המאוורר. כאשר המאוורר מסתובב באיטיות, רוב הסיכויים שהקבל התקלקל. החלפת קבל הוא לא דבר מסובך והקבל עצמו הוא רכיב זול. על מנת להחליפו ביעילות ובמקצועיות כדאי לקרוא לחשמלאי מוסמך שיעשה עבורכם את העבודה. לכן אם שמתם לב שהמאוורר שלכם פועל באיטיות, ייתכן והקבל שלכם תקול. להחלפת קבל מאוורר תקרה אתם מוזמנים ליצור איתי קשר.


למה קבל מאוורר תקרה מתקלקל?

הקבל הוא רכיב אלקטרוני, הוא מתקלקל מעת לעת בגלל שימוש ושחיקת יתר של הרכיב.

סיבה נוספת לכך שקבל מאוורר תקרה מתקלקל היא נפילות מתח ושינויי מתח המתרחשים ברשת החשמל בישראל. כמו כל מוצר אלקטרוני כאשר קבל של מאוורר תקרה התקלקל צריך להחליף אותו. מומלץ לקרוא לחשמלאי מוסמך שיבצע עבורכם את החלפת הקבל ביעילות ובמקצועיות.


לסיכום זכרו שהקבל הוא רכיב מאוד חשוב במאוורר, אך תקלות בקבל הן דבר נפוץ. המזל שהרכיב לא יקר יחסית. ניתן לתקן את התקלה בקלות וביעילות על ידי יצירת קשר עם חשמלאי מוסמך. אם נהרס לכם הקבל במאוורר התקרה הביתי, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר ואשמח לעזור!

 

צריכים עזרה עם תיקון קבל של מאוורר תקרה תקרה באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!

צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page