top of page

התקנת שעון שבת בלוח חשמל - דברים שחשוב לדעת

צריכים להתקין שעון שבת בלוח החשמל בביתכם? כדי שתקראו לחשמלאי מוסמך שיבצע עבורכם את ההתקנה במקצועיות ובבטיחות. אם מעניין אתכם להרחיב את הידע שלכם בנושא התקנת שעון שבת בלוח החשמל, תוכלו לקרוא על כך בכתבה הבאה.

התקנת שעון שבת בלוח חשמל

לאן מתחבר שעון שבת?

כאשר מתקינים שעון שבת הוא מתחבר אל המפסק הראשי שנמצא בארון חשמל. חלק מהמפסקים בארון החשמל מופעלים על ידי שעון השבת. שימו לב, תמיד קיימת אופציה להשבית את השעון בלחיצת כפתור.


איך מכוונים את שעון השבת בלוח החשמל?

כל שעון שולט על מפסק או על כמה מפסקים במקביל. אם רוצים לכוון שהשעון ידליק מספר מוצרים במקביל, זה בהחלט אפשרי. אך אם רוצים שהשעון יפעיל מוצרי חשמל בשעות שונות במיקומים שונים, צריך להתקין מספר שעוני שבת בארון חשמל. למעשה כל שעון יכול להפעיל יותר ממפסק אחד. את השעון מכוונים באמצעות זיזים בשעון אנלוגי, או באמצעות כיול, בשעון דיגיטלי.


שעון שבת עם קונטקטור

קונטקטור בשעון שבת ימנע עומס יתר ותקלות בשעון. יש מקרים בהם צריך להוסיף לשעון השבת קונטקטור בגלל צריכת חשמל גבוה של מכשיר חשמל מסויים, לדוגמא: מזגן ראשי או תאורת חוץ.


ההבדלים בין שעון שבת דיגיטלי ואנלוגי

כמו בכל דבר שעון דיגיטלי הוא חכם, חדש ויקר יותר, אבל הרבה יותר קל לכוון אותו. אין הבדל בעלות ההתקנה בין השעונים, אך מחירו של השעון הדיגיטלי הוא כפול משל השעון האנלוגי.

 

צריכים עזרה עם התקנת שעון שבת בלוח החשמל באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!

צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page