top of page

התקנת פס צבירה בבית או בבית העסק

תמיד שמעתם על המונח פס צבירה אבל אף פעם לא הבנתם מה זה אומר? בשביל זה הכנתי לכם סקירה קצרה שתבהיר לכם אחת ולתמיד מה זה פס צבירה ולמה שווה להתקין פס צבירה בבית או בבית העסק.

התקנת פס צבירה

מה זה פס צבירה?

פס צבירה הוא סוג של גוף תאורה, הוא פס המחובר לחשמל ועליו ניתן לחבר גופי תאורה. קל מאוד להתקין גופי תאורה על פס צבירה, ללא קשר למיקום שלהם על הפס. החשמל בפס הצבירה עובר לאורך כל הפס מנקודת החיבור הראשית לחשמל.

כדי להתקין פס צבירה הוא חייב להיות מחובר לחשמל בנקודה מתוכננת מראש. תכנון מיקום פס צבירה בבית יתבצע לפי נקודת החשמל היעודית לו או לפי נקודת חשמל שהוכנה מראש.


כמה עולה להתקין פס צבירה בבית או בעסק?

מחיר עלות התקנה של פס צבירה משתנה ונקבע לפי מספר פרמטרים, בינהם האורך של הפס הצבירה וכמות החלקים ממנו פס הצבירה מורכב.


אורכו של פס צבירה

ככל שפס הצבירה יהיה ארוך יותר, כך עלות ההתקנה תהיה גבוהה יותר. ברוב המקרים כאשר מדובר על התקנת פס צבירה ארוך, יצטרך החשמלאי לבוא אם אדם נוסף על מנת להתקין אותו.


מספר חלקי פס הצבירה

פס צבירה יכול להגיע במגוון אורכים ולעיתים יכול להכיל מספר חלקים נפרדים. כל התקנה של חלק תיחשב להתקנת פס צבירה בפני עצמה.


התקנה של פס צבירה סטנדרטית תתחיל ממחיר של 300 שקלים ויכולה לעלות כמה מאות שקלים במידה ופס הצבירה ארוך או מורכב ממספר חלקים.


פס צבירה מגנטי

בפס צבירה מגנטי גופי תאורה נצמדים באמצעות מגנט לפס צבירה. פס צבירה מגנטי הוא למעשה גוף תאורה צמוד, שקוע או תלוי שניתן לשלב עליו גופי תאורה שונים, הוא ורסטילי ומומלץ.

 

צריכים עזרה עם התקנת פס צבירה באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!

צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page