top of page

התקנת נקודת תאורה חדשה לבית

צריכים להתקין נקודת חשמל חדשה לתאורה בבית? או שהחלטתם להחליף את נקודת התאורה הישנה בחדשה? אם מעניין אתכם להרחיב את הידע בנושא התקנת נקודת חשמל לתאורה, תוכלו לקרוא על כך בכתבה הבאה. זכרו! הכתבה היא להרחבת הידע האישי שלכם, כל עבודה בחשמל חייבת להתבצע על ידי חשמלאי מוסמך! חשמל הוא לא משחק ילדים.

התקנת נקודת תאורה

הוספת נקודת תאורה חדשה

הוספת נקודת חשמל חדשה מתבצעת בדרך כלל כאשר בונים בית חדש או כאשר מבצעים שיפוץ ומחליטים להוסיף או להזיז את נקודות החשמל הקיימות. מכשירי חשמל כמו מזגן או מדיח כלים מצריכים נקודת חשמל עם חיבור תלת פאזי. קיים הבדל מהותי בין הוספת נקודת חשמל רגילה לבין הוספת נקודת חשמל תלת פאזי, כמו כן, יש הבדל גם במחירים. ההבדלים העיקריים נובעים מכמות ההכנות שצריך לעשות לפני הוספת הנקודה.


מדוע מוסיפים נקודת תאורה?

הסיבה המרכזית להוספת נקודת תאורה חדשה היא החלפת הנקודה הנוכחית. סיבה נוספת היא כאשר רוצים להוסיף גוף תאורה חדש לחלל החדר, או אם רוצים להזיז את נקודת התאורה הקיימת למקום יעיל יותר בבית. לפעמים צריך להתקין נקודת חשמל חדשה בגלל תקלות בנקודת החשמל הקיימת.


טיפים להתקנת נקודת חשמל חדשה לתאורה לבית

  • מקמו את נקודת החשמל החדשה במקום נוח ויעיל לשימוש.

  • חשמלאי מקצועי ינתק את הזרם החשמלי בבית לפני תחילת ההתקנה.

  • אם התקנת נקודת החשמל היא בחדר ילדים, מקמו את הנקודה במקום גבוהה מהממוצע, כך שהילדים לא יוכלו להגיע אליה, זה בטיחותי יותר.

 

צריכים עזרה עם התקנת נקודת תאורה באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!

צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page