top of page

התקנת נקודת חשמל לתנור אפייה

תנור אפייה נחשב למוצר שצורך כמות גבוהה של חשמל, כדי למנוע עמוסי יתר במערכת החשמל, צריך ליצור עבור התנור נקודת חשמל המחוברת בחיבור ישיר ללוח החשמל, כך שיהיה לו פקק נפרד משלו.

התקנת נקודת חשמל לתנור אפייה

מעגל כוח לתנור אפייה

כאשר חשמלאי מוסמך מתקין עבורכם נקודת חשמל לתנור אפייה בביתכם שימו לב שהוא צריך להיות מחובר בקו ההזנה ישיר מלוח החשמל. כל תנור אפייה צריך חיבור של מעגל כוח.


התקנת שקעי חשמל במטבח

עברתם לבית חדש, או שאתם מבצעים שיפוצים בביתכם? כדאי שתשימו לב לתכנון מערכת החשמל הנמצאת במטבח (כיום זה מקום צריכת החשמל הגבוהה בבית). במטבח מומלץ להתקין לפחות עשרה שקעי חשמל. שימו לב, אם אתם רוצים להתקין כיריים אינדוקציה, ודאו כי מותקן שקע תלת פאזי שיספק את החשמל בצורה מיטבית וגבוהה. מומלץ להתקין מספיק נקודות חשמל לכמות מכשירי החשמל בהם אתם מתכננים להשתמש, כדי למנוע שימוש במפצלים


מדוע עדיף להתקין שקע תלת פאזי ומערכת חשמל תלת פאזי?

כיום הפעלת מוצרי חשמל בו זמנית בבית זה דבר נפוץ מאוד, אתם בטוח מכירים את המצב בו אתם מפעילים את התנור יחד עם הכיריים, המזגן, מכונת הכביסה, המדיח והמייבש - אין ספק שצריכת החשמל נמצאת במגמת עליה בשנים האחרונות. כדי שלא יווצר מצב שבו החשמל קופץ, חשוב לתכנן את חלוקת עומס החשמל בצורה טובה. שקע תלת פאזי ורשת חשמל תלת פאזי תתן מענה טוב יותר עבור חלוקת החשמל הביתית.


צריכים עזרה עם התקנת נקודת חשמל לתנור אפייה באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!

צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page