top of page

התקנת גוף תאורה לבית

החלטתם שאתם רוצים לשדרג את הבית ולהתקין גופי תאורה חדשים. כיום קיימות אופציות רבות ומגוונות להתקנת גופי תאורה לבית: גוף תאורה צמוד לקיר, גוף תאורה צמוד תקרה, ספוטים או שנדליר יפה. צריכים להתקין גוף תאורה בביתכם? אני מזמין אתכם לקרוא את הכתבה הבאה בנושא התקנת גופי תאורה.

התקנת גוף תאורה לבית

התקנת גופי תאורה הסוגים השונים

גופי תאורה תלויים מהקיר: גופי תאורה תלויים מהקיר מומלצים לתליה על תקרות גבוהות, אך יראו טוב גם על תקרות סטנדרטיות.

גופי תאורה שקועים בקיר או בתקרה: גופי תאורה נחבאים בקיר והופכים את החללים בבית לנקיים מבחינה עיצובית.

גופי תאורה צמודים לתקרה: גופי תאורה צמודים לתקרה הפכו להיות טרנדיים מאוד בשנים האחרונות, גופי תאורה אלו יהיו מותקנים כאשר הם צמודים לתקרה, מומלץ להתקין אותם בחללים קטנים.

גופי תאורה צמודים לקיר: גופי תאורה צמודים לקיר הפכו לטרנד חם בעולם העיצוב, הם נותנים תאורה צדדית לחדר והופכים אותו למואר ונעים. מומלצים לחללים קטנים או לחללים עם תקרות נמוכות.

גופי תאורה שלא דורשים התקנה: גופי תאורה עצמאיים כמו מנורה עומדת או מנורת שולחן קטנה לא מצריכים התקנה והם מומלצים מאוד כתוספת תאורה מעולה לביתכם.


התקנת גופי תאורה, מי יכול להתקין?

חוץ מגופי תאורה שלא דורשים התקנה (מנורה עומדת ומנורת שולחן), שאר התקנות גופי התאורה שציינתי למעלה יכולות להתבצע אך ורק על ידי חשמלאי מוסמך. זכרו שרק חשמלאי מוסמך רשאי לבצע עבודות בחשמל. עבודה בחשמל היא כל עבודה המתבצעת באמצעות כלי עבודה.


התקנת תאורת לד

בשנים האחרונות אנשים רבים בוחרים להעיר את החללים בביתם עם תאורת לד. לתאורת לד יתרונות רבים, היתרון המובהק של תאורת לד שהיא חסכונית ובעלת תפוקת חשמל גבוהה יותר משל פלורסנט והיא מחזיק מעמד זמן רב. ניתן להתקין תאורת לד בגופי תאורה צמודים לתקרה או צמודים לקיר ולגופי תאורה שקועים בקיר.

 

צריכים עזרה עם התקנת גוף תאורה באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!

צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page