top of page

היתרונות של מאווררי תקרה עם מנוע DC

החלטתם שאתם רוצים לקנות מאוורר תקרה חדש לבית, אך אתם מתלבטים האם לרכוש מאוורר תקרה בעל מנוע AC, או מאוורר תקרה בעל מנוע DC? הכנתי לכם סקירה קצרה של כל היתרונות ששווה לכם לדעת על מאווררי תקרה בעלי מנוע DC לפני שאתם מחליטים.

קבל מאוורר תקרה

מאוורר תקרה עם מנוע DC - הטכנולוגיה החדשה

מאווררי תקרה עם מנוע DC הם מאווררים בעלי הטכנולוגיה החדישה והמתקדמת ביותר שקיימת כיום. יש להם מספר יתרונות על מאווררים בעלי מנוע AC. אמנם העלות הראשונית שלהם הרבה יותר גבוהה ממאווררים עם מנוע AC, אבל לטווח הארוך הם חסכוניים, קומפקטים ושקטים יותר.


האם מאווררי DC באמת צורכים פחות חשמל?

מאווררי DC חסכוניים מאוד בחשמל מכיוון שהם פועלים בטכנולוגיה של זרם חשמלי ישר. שימו לב שאמנם הם יקרים יותר בקניה ההתחלתית, אבל בהמשך הם יחסכו לכם הרבה מאוד כסף מצריכת החשמל הביתית שלכם, הם צורכים עד שליש מכמות החשמל שמנועי AC צורכים. מאווררי DC צורכים עד 70% פחות מכמות החשמל שמאווררי AC צורכים. מאווררים עם מנוע DC בעלי הספק של 40W יעילים כמו מאווררי AC עם הספק של 60W ולפעמים הם אפילו עוצמתיים יותר. זאת מכיוון שמנועי DC של 25 וואט מניבים את אותם תוצאות כמו מנועי 100 וואט של מאוורר AC.


מאווררי DC שקטים יותר

בזכות הטכנולוגיה החדשנית של מנועי DC, מאווררי תקרה DC שקטים יותר ממאווררי תקרה AC. בחנתי את מדד הרעש של מאווררי AC אל מול מאווררי DC וגם כאשר מהירות סיבוב המאוורר גבוהה, רמת הרעש נמוכה.


מאווררי תקרה DC קומפקטיים ואלגנטיים

מנועי DC קומפקטיים בהרבה ממנועי AC, גודל המנוע הקטן מאפשר למאווררי תקרה DC להיות בעלי עיצוב אלגנטי ופחות מסיבי.


שליטה טובה יותר במהירות המאוורר

הטכנולוגיה החדישה של מנועי DC מאפשרת שליטה מלאה ברמת המהירויות של המאווררים על ידי בקר אלקטרוני. למאווררים בעלי מנוע DC, יש 6 רמות מהירות שונות ולכן חווית השליטה בהם טובה ומדוייקת. במאווררים AC קשה יותר להגיע לדיוק של שליטה במהירות סיבוב המאוורר. לכן חווית המשתמש במאווררים בעלי מנוע DC היא טובה בהרבה.


אז AC או DC? התשובה ברורה

לסיכום, הקדמה והטכנולוגיה החדשה נמצאת במאווררי DC והיתרונות של מאווררי DC משמעותיים, לא נשאר הרבה מקום להתלבט. זכרו, לטווח הרחוק זה יחסוך לכם הרבה כסף בצריכת החשמל, תהיה לכם נוחות מקסימלית משימוש במאוורר שקט ובעל עיצוב חדשני.

 

צריכים עזרה עם התקנת מאוורר תקרה באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!

צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page