top of page

אישור חשמל לביטוח על ידי חשמלאי מוסמך

בדיקת חשמל לעסק על ידי חשמלאי מוסמך היא בדיקה חשובה מאוד המתקיימת אחת לשנה בכל בית עסק. במהלך הבדיקה חשמלאי מוסמך מוודא שכל מערכת החשמל פועלת כראוי ונמצאת במצב תקין. אם הבדיקה תקינה ותשתית החשמל בעסק פועלת כראוי, ינפיק החשמלאי את אישור החשמל. הבדיקה הזאת חשובה מבחינה בטיחותית וחשוב שחשמלאי מוסמך ואמין יבצע אותה.

אישור חשמל לביטוח על ידי חשמלאי מוסמך

הבדיקות אותם מבצע חשמלאי מוסמך לאישור חשמל לביטוח

חשמלאי מוסמך צריך לבדוק את כל מערכת החשמל בבית העסק, החל מלוח החשמל של בית העסק ועד מוצרי חשמל הנמצאים בעסק. מוצרי חשמל, יכולים להישחק ולהתקלקל כתוצאה מהזמן שעובר ומהשימוש. לכן בדיקת חשמל בעסק חשובה מאוד ואסור לזלזל בה, מבחינה בטיחותית. חברת הביטוח המבטחת את העסק צריכה לקבל אישור שהחשמל בעסק פועל כראוי ללא תקלות.


נמצאו ליקויים בחשמל, מה עושים?

במידה ונמצאו ליקויים, חשמלאי מוסמך צריך לתקנם באופן מידי. אסור להזניח תקלות בחשמל זה, יכול להיות מסכן חיים! מעבר לכך אם לא תתקנו את הליקויים הקיימים בבית העסק, לא תוכלו לקבל אישור חשמל לביטוח.


מי יכול להנפיק אישור חשמל לביטוח?

אך ורק חשמלאי מוסמך ומעלה עם רישיון חשמל בתוקף יכול להנפיק אישור חשמל לביטוח בית העסק. שימו לב שיש חשמלאים שלא רוצים לקחת את האחריות ולכן לא מתעסקים בהנפקת אישור חשמל לביטוח.


מחירי הבדיקה

המחירים משתנים מבית עסק לבית עסק, תלוי בגודל של בית העסק ובמספר לוחות החשמל הקיימים בו. קחו בחשבון שיש מחיר עבור אישור חשמל לביטוח, ויש מחיר עבור תיקון הליקויים (במידה ונמצאו כאלה).

 

צריכים עזרה עם אישור חשמל לביטוח באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!

צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page