top of page

תיקון מאוורר תקרה שעושה רעש

מאוורר תקרה ללא ספק יכול להיות נכס נהדר לבית, ולספק נוחות ומשב אוויר קריר בחודשי הקיץ החמים. מאווררי תקרה שמותקנים כמו שצריך בדרך כלל שקטים מאוד, וברוב המקרים לא תבחינו בהם. עם זאת, רעש מאוורר התקרה יכול להיות מורגש יותר עם הזמן וככל שהבעיה תחמיר, כנראה שתמנעו לחלוטין מהדלקת המאוורר - דבר שישפיע על איכות החיים שלכם. 2 הסיבות העיקריות לכך הן התקנה לא מקצועית על ידי החשמלאי, או שחלף זמן מאז ההתקנה ועקב כך נוצר בלאי.




מה הסיבות לרעש שיוצא ממאוורר התקרה?


1. ברגים רופפים

אם מאוורר התקרה עושה רעש מקשקש הבעיה עשויה להיות ברגים רופפים. ברגים רופפים בלהבי מאוורר התקרה עלולים להוות סכנה לכם ולמשפחתיכם. אם להב מאוורר לתקרה משתחרר הוא עלול לגרום נזק חמור בבית או לפציעה חמוה בגוף, ולכן חשוב ליצור קשר עם חשמלאי בהקדם.


2. כנפיים לא מאוזנות

קיימים סוגים שונים של מאווררי תקרה שבהם הכנפיים אמורות להיות בכיוון מסוים ועקב התקנה לא נכונה של בעל המקצוע הן מותקנות בכיוון ההפוך.

במקרים כאלה קיימת מדבקה או סימון שיעזרו לחשמלאי המוסמך שיתקן את המאוורר להתקין את הכנפיים בכיוון הנכון, ולתקן את הרעש שיוצר המאוורר.


3. להבים מלוכלכים

הדרך הפשוטה ביותר להנמיך את הרעש שיוצא ממאוורר התקרה היא על ידי ניקוי הלהבים. כאשר עובר זמן רב ללא פעילות, אבק ושמן מצטברים על הלהבים, מה שעלול לגרום לבעיות שונות. לאחר כיבוי המאוורר - נגבו בזהירות כל להב בעזרת סמרטוט לח. נקו גם את תושבי הלהב. הרעש עשוי להתפוגג עם ניקוי פשוט בלבד, אך במידה והרעש ממשיך יש להתייעץ עם חשמלאי מוסמך.


4. חיכוך במנוע המאוורר

חלק ממנועי מאוורר משתמשים בשימון להפחתת חיכוך במהלך הפעילות. כאשר החיכוך במנוע גבוהה מדי - לעתים קרובות נשמע צליל זמזום.

מתי רעש מהמאוורר דורש יצירת קשר עם חשמלאי בהקדם?


כאשר רעש המאוורר מלווה בריח מוזר שמגיע ממאוורר התקרה, קיימים ניצוצות במאוורר, או שהמאוורר מתנדנד ואינו יציב - יש ליצור קשר עם חשמלאי מוסמך בהקדם.

מה לעשות אם מאוורר התקרה מרעיש?

בין אם הגורם לרעש היא אחת הסיבות שציינו בכתבה, או סיבה אחרת - מומלץ להזמין חשמלאי מוסמך באופן מידי לבדיקה, במיוחד אם אינכם בעלי הידע הנדרש.

מומלץ לפנות לחשמלאי בכל מצב כאשר עובדים בסביבת חשמל. במידה והחלפת הארון היא מלאה, אך ורק חשמלאי מוסמך רשאי לבצע את העבודה. הנכם מוזמנים ליצור איתי קשר ואגיע עד לביתכם במהירות לצורך בדיקת המאוורר.


 

צריכים עזרה עם תיקון מאוורר תקרה באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!


Comments


צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page