top of page

נקודות תקשורת חשובות בבית - התקנת נקודת אינטרנט

כיום אנחנו מחוברים כל הזמן לרשת האינטרנט, החל מצפיה בטלוויזיה דרך חברות הכבלים השונות (partner, סלקום טיוי), צפיה בנטפליקס, שימוש בלפטופ או בטאבלט וכמובן שימוש בסמארטפון. לכן חשוב שרשת האינטרנט תפעל בבית כראוי ללא תקלות או בעיות קליטה.

התקנת נקודת אינטרנט

נקודת אינטרנט

בדרך כלל בכל בית יש ראוטר אחד והקליטה החזקה ביותר היא בקרבת הראוטר. בטוח לא פעם יצא לכם להיות בחדר בבית רחוק מהראוטר והיו לכם בעיות קליטה.

התקנה של נקודות תקשורת נוספות בבית יאפשר קליטה אפקטיבית של האינטרנט בבית. בבתי עסק הדבר חשוב עוד יותר, מכיוון שכל המחשבים וההתקנים הפועלים באמצעות האינטרנט צריכים להיות מחוברים באופן שוטף ולפעול כראוי. הפתרון הטוב ביותר עבורכם הוא פריסת נקודות גישה באמצעות חיבור קווי אל המודם.


למה כדאי להוסיף נקודת אינטרנט?

1. רשת קווית היא בטוחה יותר - כאשר מכשירים דיגיטליים מחוברים אל האינטרנט ברשת קווית ולא דרך רשת אלחוטית, רמת האבטחה גבוהה יותר, לרשת אלחוטית הרבה יותר קל לפרוץ מאשר לרשת קווית.

2. קליטה זמינה מכל מקום בבית - ברב הבתים יש ראוטר אחד שבקרבתו קליטת האינטרנט חזקה, אך רשת האינטרנט לא מכסה חלקים אחרים בבית ויש בעיות קליטה מחדרים הרחוקים יותר מהראוטר. כדי להפוך את השימוש באינטרנט בבית לנוח ורציף, חיבור קווי לרשת האינטרנט בכל חדריאפשר שימוש חלק ללא תקלות והפרעות.

במידה ואתם גרים בבית עם מרחב גדול הוספת רשת קווית תשפר לכם משמעותית את הגלישה ברשת האינטרנט.


צריכים עזרה עם התקנת נקודת אינטרנט באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!

Comments


צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page