top of page

מוצרים משלימים לטעינת רכב חשמלי


רכב חשמלי הוא מהפכה אדירה ששינתה את כללי המשחק בעולם הרכבים. מידי שנה שוק הרכבים צומח בעשרות אחוזים. רכבים אלו הופכים לטרנדים יותר כיוון שהם חדשנים, נוחים יעילים וחסכוניים באנרגיה. עם זאת למרות הפופולאריות הגדולה ישנו מחסור בידע על דרך תפעול המכונית והשימוש בו בצורה נכונה. לכן אנחנו ארגנו עבורכם הסבר מפורט על המוצרים המשלימים את הרכב החשמלי שלכם שנחוץ שיהיה בבית או בעבודה.


עמדת טעינה ביתית

ראשית המוצר החשוב ביותר שצריך שיהיה בקרבתכם הוא עמדת הטענה. עדיף שיהיה עמדה ביתית אם יש לכם אפשרות ומקום להתקין אותה. אך ניתן גם להתקין במקום העבודה שלכם או אפילו בבניין משותף. יש לשים לב שישנה דרך לבחור את עמדת הטעינה המתאימה לרכב שלך. צריך להתחשב במהירות ההטענה, בהתאמה לחיבור חד או תלת פאזי, בקילו וואט ועוד. לנו יש את עמדת הטענה מבית וולטק שמגיעה עם אפליקציה המאפשרת קביעת זמני טעינה שונים וניהול זרם הטעינה. כמו כן יש תוספות שמגיעות עם עמדת ההטענה כמו כבל טעינה באורך 6 מטרים, כפתור ניתוק לעמדה למקרה חירום ועוד.


מערכת ניהול עומסים DLB

מוצר נוסף המשלים את עמדת ההטענה הינו מערכת הנקראת DLB, הכוונה למערכת ניהול עומסים. מתקינים אותה בבתים פרטיים או בבניין דיירים משותף. המטרה של מכשיר זה היא לטפל ולמנוע עומס יתר של מערכת החשמל. מוצר זה מאפשר לנצל את יתר זרם החשמל בבניין או בבית כדי להסיט אתו בצורה מיטבית לצורך טעינת רכב חשמלי אחד או יותר. כמו כן מערכת זו מאפשרת לקבל תשתית טעינה ויציבה תקנית וארוכת טווח.


מתאם לעמדת טעינה

מתאם המיועד לרכב חשמלי עם חיבור בתקן אירופאי. ניתן לטעינה באמצעות ספק כוח סטנדרטי. המתאם מאפשר להטעין רכב בעל תקע Type 1 עם כבל טעינהType 2.


עמוד טעינה

לרוב יש אפשרות להתקין את עמדת הטעינה על קיר ביתי. אך במקרה ואין לכם אפשרות להתקין את עמדת הטעינה על הקיר, ישנה תחלופה וניתן להתקין את עמדת הטעינה על עמוד, עם אפשרות להצמיד את העמדה על הקרקע. העמוד עמיד יותר מברזל רגיל ומונע חלודה בצורה מיטבית, הוא עשוי מברזל מגלוון. כמו כן הוא עבר צביעה איכותית שעמידה לאורך זמן ובתנאים שונים.


לסיכום, חשוב לדעת שבעת רכישה רכב חשמלי יש מגוון אביזרים הכרחיים לקניה, כך שיאפשרו ביצוע מיטבי של הרכב. לנו יש את מגוון המוצרים שתארנו ונשמח לעזור לכם בהתקנה או במענה לכל שאלה.

Comments


צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page