top of page

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי AC - כל הדברים שחשוב לדעת


בשנים האחרונות מחירי הדלק עולים ורכישת רכבים חשמליים הופכת יותר ויותר פופולארית בישראל. ישנם מספר סיבות שאנשים מעדיפים לעבור לרכב חשמלי: חיסכון בצריכת דלק, שמירה על איכות הסביבה וקיימות, חדשנות וטכנולוגיה. רכשתם רכב חשמלי? אתם בוודאי צריכים עמדת טעינה ביתית. כל הדברים שאתם צריכים לדעת על התקנת נקודת חשמל לרכב חשמלי המתבצעת ע"י חשמלאי מוסמך. התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי AC - כל הדברים שחשוב לדעת.

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי

הכנות מקדימות לעמדת טעינה לרכב חשמלי

עמדת טעינה לרכב חשמלי מצריכה זרם חשמלי גבוה. על כן יש מקרים בהם חשמלאי מוסמך יצטרך לבצע התאמות במערכת החשמל הביתית וכן בלוח החשמל.


שלב תכנון עמדת הטעינה לרכב חשמלי בבית פרטי הוא חשוב מאוד: המיקום התקנת העמדה הוא קריטי. צריך לוודא כי המיקום העתידי מתאים ונוח לשימוש יום יומי וכי הכבלים מגיעים בקלות לרכב לפני ביצוע ההתקנה. עמדת טעינה נוחה ונגישה היא חשובה מאוד.

המיקום הטוב ביותר לעמדת הטעינה הוא במקום החניה של הרכב החשמלי. כך בזמן שאתם חונים את הרכב בלילה תוכלו גם להטעין אותו לקראת היום למחרת.


כמות צריכת חשמל של עמדת טעינה

תהליך התקנה של עמדת טעינה מתחיל מלוח החשמל הביתי. חשמלאי מוסמך יתאים את לוח החשמל הביתי, לכמות זרם החשמל שעמדת טעינה לרכב חשמלי עתידה לצרוך. על מנת לקבל אישור להגדיל את כמות הזרם החשמלי בלוח החשמל, תצטרכו לפנות לחברת החשמל. חברת החשמל תשלח נציג מטעמה שיבדוק את לוח חשמל.

לאחר קבלת האישור מחברת החשמל, חשמלאי מוסמך יבצע שינויים כנדרש בלוח החשמל ולאחר מכן יתקין את עמדת הטעינה לרכב חשמלי.


עלויות התקנה

עלויות של עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי משתנות בהתאם לסוג ההתקנה, מורכבותה, מרחק מנקודת אספקת החשמל המרכזית, סוג עמדת הטעינה, השינויים שצריך לבצע בארון החשמל ועוד.


העלויות נעות בטווח של 1500 ש"ח ומעלה, כאשר המחיר הממוצע של עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי נע בין 3000 - 7000, תלוי בסוג העבודה שצריך לבצע. (יש עבודות מורכבות מאוד לכן תמיד עדיף להזמין חשמלאי מוסמך למקום ולקבל הצעת מחיר מדויקת).


רכב חשמלי הוא דבר נהדר: ידידותי לסביבה, חוסך בצריכת דלק וטכנולוגי, אם החלטתם לרכוש רכב חשמלי, תתחדשו! ואל תשכחו להתקין עמדת טעינה לרכב חשמלי בצורה מקצועית על ידי חשמלאי מוסמך על מנת שהיא תשמש אתכם באופן יעיל, בטיחותי וללא תקלות. נסיעה בטוחה וטובה.


צריכים עזרה עם התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי ע"י חשמלאי מוסמך באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!

Comments


צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page