top of page

התקנת נקודות חשמל בבית

בטח שמתם לב שככל שחולפות השנים כמות מכשירי החשמל שאתם מחזיקים בבית הולכת וגדלה. התקנת נקודות חשמל נוספות בבית, תשפר איכות החיים בביתכם. קיימים סוגים שונים של נקודות חשמל שתוכלו להוסיף בבית, בכתבה הבאה ארחיב לכם על ארבעה סוגי התקנות שונות של נקודות חשמל.

התקנה וסוגי מפסקי ומתגי תאורה

התקנת נקודת חשמל לפרגולה

בדרך כלל נקודת חשמל לפרגולה תשמש בעיקר לתאורת חוץ. שימו לב התקנת נקודת חשמל לפרגולה חייבת להתבצע על ידי חשמלאי מוסמך. החשמלאי יבצע את חיבורי החשמל וההכנה של נקודת החשמל שתשמש את גוף התאורה.


התקנת נקודת חשמל למאוורר

אם תרצו להתקין מאוורר תקרה בבית, תצטרכו תחילה להתקין נקודת חשמל חדשה שתספק כוח למאוורר. על מנת לבצע את ההתקנה, חשמלאי מוסמך יבצע את חיבורי החשמל בצורה מקצועית ויתקין עבורכם נקודת חשמל חדשה.


התקנת נקודת חשמל לגינה

אם תצטרכו תאורה נוספת בגינה, או שתרצו להפעיל מוצרי חשמל בגינה, תצטרכו להתקין נקודת חשמל חדשה. חשמלאי מוסמך יבצע עבורכם את החיווט החדש של נקודת חשמל באופן מקצועי ומהימן.


התקנת נקודת חשמל מוגנת ממים

כמו שאתם בטח יודעים מים מוליכים חשמל. לכן אם אתם צריכים להתקין נקודת חשמל בקרבת מים (חדר האמבטיה וכד') אתם חייבים להתקין נקודת חשמל מוגנת ממים, זה חשוב מאוד מבחינה בטיחותית.


תכננו את מיקום נקודת החשמל לפני שאתם מוסיפים אותה

*טיפ: תכנון מקדים של נקודת חשמל לפני שמתחילים להוסיף נקודות חשמל חדשות, הוא חשוב מאוד! כך תוכלו למנוע שימוש במפצלים, כבל מאריך או התקנות של נקודות חשמל במקומות לא רלוונטים. זכרו כאשר אתם מוסיפים נקודות חשמל חדשות בבית אתם צריכים לחשוב על שני דברים: בטיחות ונוחות.


צריכים עזרה עם התקנת נקודת חשמל באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!

Comments


צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page