top of page

התקנת ונטה לשירותים ולמטבח - לנשום אוויר חדש ומרענן בבית

אם אתם רוצים שהאוויר בבית שלכם יהיה בתחלופה תמידית, נקי, חדש ורענן, התקנת ונטה במטבח ובשירותים תהיה פתרון נהדר עבורכם. בדרך כלל חדרים בבית כמו מטבח ושירותים הם חדרים המתמלאים באדים וצריך לבצע בהם ויסות אוויר באמצעות ונטה. אתם בטוח מכירים את התחושה שאתם מבשלים בבית והאוויר הופך למחניק, השהייה בחדר מחניק הופכת לבלתי נסבלת, אוויר מחניק גורם לחוסר ריכוז ולכאבי ראש.

התקנת ונטה לשירותים ולמטבח

החשיבות של ונטה בבית

התפקיד של ונטה הוא לבצע תחלופת אוויר בחדרי הבית. הונטה בדרך כלל מותקנת על חלון וכך מוציאה אוויר "ישן מהחדר" ומכניסה במקומו אוויר נקי וחדש. החדרים המומלצים ביותר להתקנת ונטה בבית הם: שירותים, מקלחת ומטבח. בחדרים אלו מומלץ שתחלופת האוויר תהיה גדולה יותר מכיוון שהם מתמלאים באדים (במטבח - מהבישול, במקלחת - מהמים החמים), לכן ונטה היא הפתרון היעיל ביותר.


החשיבות של התקנת ונטה במטבח

אתם בטוח מכירים את התחושה שאתם מבשלים אוכל בבית וכל המטבח מתמלא באדים. בסיטואציה כזאת בדרך כלל חם ומחניק מאוד. ונטה במטבח תיהיה פתרון נהדר ותגרום לויסות של האוויר בחלל, כך יהיה לכם יותר נעים להיות בבית ובמטבח בזמן שאתם מבשלים.


החשיבות של התקנת ונטה במקלחת

התקנת ונטה בחדר האמבטיה תשמור קודם על קירות יבשים ותמנע רטיבויות (בעקבות רטיבויות יכולות להיווצר פטריות, חיידקים, בקטריות ועוד). הונטה בחדר האמבטיה תווסת את האדים הנוצרים משימוש במים חמים ותשמור על חדר האמבטיה יבש וסטרילי יותר. ונטה בחדר האמבטיה חשובה מאוד הן מבחינה היגיינית והן מבחינה בריאותית.


היתרונות של התקנת ונטה על ידי חשמלאי מוסמך

מומלץ שחשמלאי מוסמך יבצע את העבודה של התקנת ונטה בבית. לכך יש מספר סיבות:

התקנת הונטה דורשת חיבור לרשת החשמל בבית, כאשר חשמלאי מוסמך יבצע את התקנת הוונטה העבודה תתבצע מקצועיות ויעילות.

הונטה תפעל כראוי לאחר ההתקנה, אם יהיו לכם בעיות איתה, יהיה לכם למי לפנות.

אמנם התקנת ונטה לא מצריכה שינויים גדולים בבית אך חשמלאי מוסמך יבצע את העבודה במקצועיות ויעילות.


בחירת ונטה איכותית לפני ההתקנה בבית

אני ממליץ לכם לבחור ונטה מתוצרת איכותית לפני ההתקנה בבית. קנו ונטה מחברה מוכרת ושימו לב לזמן האחריות שאתם מקבלים על הונטה בעת רכישתה. אם אתם מתלבטים אני מזמין אתכם להתייעץ איתי.


לסיכום כדי שהאוויר בבית יהיה תמיד חדש ונקי, גם בחדרים בעייתים המתמלאים באדים כמו: מטבח וחדר אמבטיה, אני ממליץ לכם להתקין ונטה בבית במטבח, בשירותים ובחדר האמבטיה. ונטה בבית תעלה את איכות החיים שלכם ותגרום לאויר שאתם נושמים להיות נקי וחדש.


צריכים עזרה עם התקנת ונטה במטבח ובחדר האמבטיה ע"י חשמלאי מוסמך באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!

Comments


צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page