top of page

התקנת גופי תאורה לפרגולה- המדריך המלא

הקיץ בא ומתקרב בצעדי ענק ואתו גם זמני החופש והרוגע, יש יותר זמן לשבת ולהנות ממזג אוויר קיצי. לרוב כיף לשבת עם חברים ומשפחה בחצר או תחת הפרגולה, אך בשביל ישיבה ברמה נוחה חייב שתהיה תאורה כמו שצריך, לכן ארגנו לכם טיפים לתאורה בפרגולה כך שתוכלו להנות ממנה בצורה מקסימלית!

תאורה טובה בפרגולה היא הכרחית ביותר, מכיוון שבלעדיה לא ניתן להנות מהפרגולה בשעות הקיץ המאוחרות שהן השעות הכי נוחות. לרוב קיים חשש להתקין תאורה בפרגולה מהפן הבטיחותי כיוון שתאורה הנמצאת בחוץ חשופה ללחות ומים. כמו כן לא כל תאורה מתאימה לכל סוגי הפרגולות, וברגע שכן נבחרה התאורה המתאימה יש צורך להתקין אותה ולהתאים את תשתית החשמל כראוי מה שמצריך חשמלאי מוסמך.


איזה סוג של תאורה הכי מתאים לפרגולה?

הפתרון העדכני והמתאים ביותר לפרגולות ובפרט לתאורה חיצונית הינו הלד, מספר סיבות: הסיבה הראשונה ואולי החשובה ביותר תאורת לד בעלת צריכת חשמל נמוכה ובטוחה לשימוש חיצוני. סיבה שניה ומצוינת לא פחות, תאורת לד היא אופציה זולה יותר מתאורות שונות. כמו כן תאורת לד לא מתחממת כך שבטיחותי להצמיד אותה על פרגולות העשויות מעץ. היא לא מכילה חומרים מזהמים ולא פולטת קרינה מזיקה, בנוסף לכל זה תאורת לד בעלת עוצמת הארה חזקה עם אופציה לשלוט בעוצמת האור.


קיימים מספר סוגי תאורת חוץ:

גוף התאורה שקוע בתוך מסגרת הפרגולה, ניתן להתקין גופי תאורה שיהיו שקועים בתוך מסגרת הפרגולה. לדוגמא בפרגולת עץ ניתן ליצור בקלות שקעים (מדבר בכמה מילימטרים) ושם להתקין את התאורה. אם מדובר בפרגולת אלומיניום עדיף להתייעץ אם מי שהתקין את הפרגולה, כך שלא יצא מצב שבו התקנת התאורה תחליש את מבנה הפרגולה.

גוף תאורה צמוד: אלו גופים הפשוטים להתקנה ויחסית דקים כך שלא יבלטו, ניתן להדביק אותם ישירות על מבנה הפרגולה.

גוף תאורה תלוי: קיימים סוגים רבים של תאורות כאלה, עליכם לבחור את הסגנון, הצבע והגודל שיתאים לכם לפרגולה. חשוב לשים לב שגופי התאורה יהיו ממוקמים בגובה ובמקום הנכון כך שלא תיווצר הפרעה לתנועה בתוך הפרגולה.


רגע הביצוע- התקנת גופי התאורה בפרגולה

חשוב מאוד להכין את תשתיות החשמל לפני קניית גופי התאורה. לא לפעול לבד אלא רק עם בעל מקצוע, חשמלאי מוסמך הוא כבר ידאג לכם להתקנת מפסקים חשמליים לגופי התאורה. חשוב לדעת ישנם גופי תאורות לד המצריכים שנאי, חלקם באים מותקנים כבר בתוך התאורה אך יש סוגים שונים של תאורות המצריכים התקנת שנאי נפרד. בחרו בסוגי תאורה שישלימו את עיצוב הפרגולה שלכם, לרוב הכי עדיף להתקין גופי תאורה ניטרליים כך שישתלבו בקלות בפרגולה.


מחיר עלות התקנת גופי תאורה לפרגולה

המחירים נעים ולא קבועים, הם תלויים במספר גורמים כמו התקנת תשתיות החשמל, גופי התאורה, עוצמת התאורה, הגודל שלהם ועוד. אבל דבר אחד בטוח השקעה חד פעמית תגרום לכם להנאה מרבית!


צריכים ייעוץ להתקנת גופי תאורה לפרגולה ע"י חשמלאי מוסמך באזור גוש דן? צרו איתי קשר אשמח לעזור!

Comments


צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page