top of page

התקנת אזעקה לבית - חזקו את האבטחה בבית שלכם

התקנת אזעקה היא דבר חשוב בכל בית עסק או בית פרטי, בייחוד שמדובר על בתים הממוקמים בקומת קרקע, בתים דו משפחתיים, דירות גן ודירות פנטהאוז. התקנת אזעקה תיתן לכם שקט נפשי, תרתיע פורצים וגנבים וכמובן תבריח אותם במידת הצורך. אם אתם רוצים להרגיש בטוחים כאשר אתם הולכים לישון או שיש לכם עסק ואתם רוצים לדעת שהגנתם עליו בשכבת הגנה נוספת, התקנת אזעקה תהיה פתרון נהדר עבורכם.

אזעקה לבית

ממה מורכבת מערכת אזעקה?

מערכת אזעקה בנויה מ-5 מרכיבים בסיסים: מוח אזעקה, גלאים/ חיישנים, לוח מקשים, סירנות ומצבר לגיבוי במקרה של הפסקות חשמל.


היתרונות של התקנת אזעקה ע"י אי מקצוע

למה עדיף להתקין מערכת אזעקה באמצעות איש מקצוע?

יש חשיבות גדולה על הדרך בה מתקינים אזעקה, כלומר ההתקנה עצמה יותר חשובה מאשר רכישת מערכת אזעקה יקרה ומתקדמת. אם החלטתם שאתם רוצים אזעקה בביתכם או בבית העסק, חשוב מאוד שהיא תותקן כראוי ותשרת אתכם כראוי.


כאשר איש מקצוע מתקין אזעקה או צריך לתכנן את מיקומי מרכיבי האזעקה כמו: גלאים, מוח האזעקה, לוח המקשים לפי חישוב גודל וצורת החלל. חישוב גודל החלל והתקנת כלל מרכיבי האזעקה כראוי באופן יעיל, ייתן כיסוי מלא לחלל בו מותקנת האזעקה.


תכנות מערכת אזעקה

תכנות מערכת האזעקה בהתאם לצרכים שלכם, הוא אחד השלבים החשובים ביותר כאשר מתקינים מערכת אזעקה חדשה. תכנות מערכת אזעקה כולל את הדברים הבאים:

  • הגדרת תאריך ושעה.

  • הגדרת זמן השהייה של המערכת מרגע הפעלת האזעקה.

  • קביעת מספרי הטלפון שיקבלו התרעה בעת פריצה.

  • הגדרת הזמן שהמערכת תתחיל לפעול מהרגע שהפעלתם אותה.

השתמשו בצורה חכמה במערכת האזעקה

  • הפעילו את מערכת האזעקה כאשר אין אף אחד בבית או בבית העסק.

  • למרות שהבית או בית העסק מוגן במערכת אזעקה, הקפידו לנעול את הדלתות ולסגור כל פתח המאפשר כניסה (חלונות/תריסים), אם אתם לא נמצאים בחלל או לפני שאתם הולכים לישון בלילה.

  • מומלץ להוסיף שכבת אבטחה נוספת ולהתקין מצלמות אבטחה.

מעוניינים לדעת יותר על התקנת מצלמות אבטחה לבית או לעסק? לחצו כאן


מהם המשתנים שיכולים להשפיע על עלות התקנת אזעקה?

עלות התקנת אזעקה יכולה להיות מושפעת ממספר משתנים: תשתית הבית ומורכבות ההתקנה - התקנה מורכבת תהיה יקרה מהתקנה פשוטה. שדרוגים ותוספות למערכת האזעקה יהוו תוספת למחיר.


*טיפ ממני: כאשר מגיע איש מקצוע להתקין אזעקה בביתכם או בעסק, הקפידו לוודא שהאזעקה מותקנת כראוי: ללא כבלים חשופים, אין הרבה גלאים באותו אזור (גלאי אחד מכסה אזור מסויים) ושהמערכת מתוכנת כראוי.


לסיכום, אם החלטתם להתקין אזעקה לבית כדי להרגיש ביטחון והגנה, חשוב שתבחרו באיש מקצוע שיבצע עבורכם את ההתקנה באופן מקצועי. התקנת מערכת אזעקה לבית או לבית עסק היא דבר נהדר הנותן פתרון ומתריע מפני פורצים ונותן לכם שקט נפשי.


צריכים ייעוץ בנוגע להתקנת מערכת אזעקה לבית או לעסק ע"י חשמלאי מוסמך באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!

תגובות


צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page