top of page

השלבים להתקנת בורר מהירויות במאורר תקרה

לרב מאווררי התקרה יש 3 רמות מהירות לבחירה. בדרך כלל שינוי עוצמת סיבוב כנפי המאוורר נעשית על ידי משיכה בחוט. עם הזמן והשימוש הרב במאוורר התקרה, מתג בקרת המהירות שנמצא בתוך המאוורר עלול להישחק ולהתקלקל. תקלה נוספת שיכולה לקרות ששרשרת ההפעלה עלולה להישבר. כל התקלות הללו עלולות לחייב אתכם להחליף מתג. שימו לב, מתגי בקרת המהירות במאוורר תקרה אינם אוניברסליים. עם זאת חברות רבות בשוק מאווררי התקרה מייצרות מתגים להחלפה. אז איך מתקינים בורר מהירויות למאוורר התקרה שלכם?


חשוב לדעת שאסור לבצע עבודות בחשמל באופן עצמאי - זה מסוכן! התקשרו לחשמלאי מוסמך שיבצע את העבודה במהירות, מקצועיות, יעילות ובטיחות. אך אם אתם מתעניינים ורוצים לדעת תיאורטית כיצד מתקינים בורר מהירויות למאוורר התקרה שלכם, הכנתי עבורכם סקירה קצרה על שלבי התקנת בורר מהירויות למאוורר תקרה.


בורר מהירויות מאוור תקרה

שלבים להתקנת בורר מהירויות

  1. הכי חשוב! יש להוריד את מפסק החשמל בבית ולוודא שאין זרימת מתח חשמלי למקום בו אנחנו עובדים.

  2. אם יש למאוורר התקרה שלכם תאורה יש להסירה: מסירים את שלושת הברגים שמחזיקים את ערכת התאורה מתחת ללהבי מאוורר התקרה.

  3. יש להסיר את החלק המחזיק את מתג המהירות הנמצא בצד בית המתג.

  4. שימו לב למיקום המדויק של כל חוט שמחובר למתג המהירות. יצרני מאווררי תקרה שונים אינם משתמשים בחוטים בצבעי זהים, בחיבור בין מנוע מאוורר התקרה, למתג המהירות. מתג מהירות יסומן בדרך כלל במספרים או באותיות באנגלית. בשלב זה מומלץ שחשמלאי מוסמך יתקין את מתג בורר המהירויות.

  5. השחילו את שרשרת בורר המהירות החדשה והחוטים דרך החור שבצידו של בית המתג, ואבטחו את החוטים.

  6. החזירו חזרה את מערכת התאורה של המאוורר.

בורר מהירויות הוא רכיב משמעותי במאוורר תקרה, כאשר בורר מהירויות מתקלקל זה יכול להיות דבר מעצבן מאוד. בורר המהירויות של מאוורר התקרה שלכם התקלקל? אתם מוזמנים להתקשר אליי ואתקן את בורר המהירויות במהירות, יעילות ומקצועיות.

 

צריכים עזרה עם תיקון או התקנת בורר מהירויות באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!

Comments


צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page