top of page

החלפת חוטי חשמל ישנים - כל מה שצריך לדעת

חוטי חשמל ישנים הם דבר לא מומלץ, הם יכולים להתפרק, לגרום לקצרים ובמקרה הגרוע ביותר הם עלולים לגרום לשריפות. אם אתם יודעים שחוטי החשמל בביתכם ישנים, אני ממליץ להזמין חשמלאי מוסמך שיבצע עבורכם בדיקה ובמידת הצורך יחליף את חוטי החשמל הישנים בחוטי חשמל חדשים. למה חשוב להחליף חוטי חשמל ישנים בחדשים? קודם כל בגלל הבטיחות בבית!

חוטי חשמל ישנים

מתי צריך לבצע החלפת חוטי חשמל

אם שמתם לב שהחשמל בבית קופץ לעיתים קרובות או שהרחתם ריח שרוף בכל פעם שאתם מדליקים מוצר חשמלי, תזמינו חשמלאי מוסמך שיבדוק האם הבעיה נובעת מכך שחוטי החשמל בביתכם ישנים וצריך להחליף אותם.


איך מחליפים חוטי חשמל ישנים בחדשים?

חשמלאי מוסמך ימשוך את החוטים הישנים מצנרת החשמל וישים במקומם חוטים חדשים. אם חוטי החשמל הישנים נקרעו בתוך הקירות, החשמלאי יצטרך לחצוב בקיר כדי להחליף את החוטים הללו.


בדיקה מקדימה לפני החלפת חוטי חשמל ישנים

לפני שאתם מחליטים להחליף את חוטי החשמל בבית, מומלץ שחשמלאי מוסמך יבצע בדיקה אילו חוטי חשמל צריכים החלפה. החשמלאי המוסך יבצע את הבדיקה במספר שלבים

  • בדיקה שלוח החשמל תקין: אם החלטתם להחליף את חוטי החשמל בבית מכיוון שהם ישנים, כדאי לבדוק שלוח החשמל בביתכם תקין ולא ישן מדי.

  • בדיקה של קורוזיה על חוטי החשמל: הצטברות קורוזיה על חוטי החשמל מונעת מהחוטים להעביר את החשמל כראוי.

  • בדיקת שקעים: חשמלאי מוסמך יוודא שלכל שקע בביתכם יש הארקה.

  • בדיקת טמפרטורת חוטי חשמל: בתוך חוטי החשמל יש נחושת, תפקידה להוליך את החשמל. חשמלאי מוסמך יבצע בדיקה לתקינות חוטי החשמל לפי מידת החום שלהם.

  • בדיקת עומס חשמלי: בדיקה שמערכת החשמל הביתית, עומדת בתקן של צריכת החשמל הביתית הנוכחית.

הבדלים בין חוטי החשמל של פעם והיום

בעבר חוטי החשמל היו עשויים מבד, כיום חוטי החשמל עשויים ממתכת בשילוב פלסטיק. לכן אם יש לכם חוטי חשמל ישנים רב הסיכויים שהם עשויים מבד ולכן מתפוררים, הם עלולים לגרום לתקלות ולסכנות.

 

צריכים עזרה עם החלפת חוטי חשמל באזור הרצליה, גוש דן או רמת השרון? צרו איתי קשר - אשמח לעזור!

Commentaires


צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page