top of page

איך להתקין תאורה בגינה כמו מקצוען?

התקנת תאורה משדרגת מאוד את מראה הגינה וגם את איכות החיים, אבל לפעמים זה יכול להיות קצת מאתגר לתכנן ולארגן הכול לבד בצור אסטרטגית ומקצועית, לכן אנחנו פה כדי לעשות לכם קצת סדר בדברים.


איפה להתקין את התאורה?

ראשית תציבו לעצמכם מטרה, האם אתם מעוניינים להאיר את הפרגולה, לתת אקסטרה אווירה לגינה בערב או לשדרג את האזור של המנגל?

אם קניתם בית צמוד לקרקע, אתם בטח רוצים להנות מהשטח לא רק בזמני היום, תוכלו לנצל את הגינה שלכם באופן מקסימלי על יד התקנת תאורה מתאימה.


איזה סוג תאורה תרצו להתקין בגינה?

ישנם מספר אפשרויות לתאורה בגינה כגון פרוז'קטורים, דוקרני תאורה, תאורה סולרית מסוגים שונים, עמודי תאורה, תאורת פנסי גן ועוד. כדי להחליט על האפשרות הטובה ביותר עבורכם, יש לקחת בחשבון את האזורים השונים שאתם מתכוונים להאיר, המטרות שלכם והתקציב שלכם. בחירת התאורה שתותקן בגינה שלכם נעשית רק לאחר יעוץ מקצועי מיועץ תאורה. אשר יבין איך נראה שטח הגינה וימליץ על התקנת תאורת גינה מתאימה.


לאחר הבחירה תצטרכו להניח תשתית חשמל בגינה

רק חשמלאי מוסמך יכול להניח תשתיות לחשמל, התפקיד שלו מעבר להתקנה הוא גם לוודא שלא ייווצר שום מגע עם נערכת ההשקיה וצנרת המים, מה שיכול לגרום לקצר חשמלי והתחשמלויות. עובר בתוך האדמה ולא חשוף מעל פני האדמה. בנוסף, חשמלאי מוסמך יקפיד להתקין מפסק ראשי השולט על תאורת הגינה ומנטרל אותה במקרה של קצר.


החלטתם על מקום תאורה בגינה, איך תעשו שתהיה חסכונית בחשמל?

אופציה ראשונה תוכלו לחלק את אזורי התאורה של הגינה למספר מוקדים, כך תוכלו לשלוט על זמן וכמות התאורה. אופציה שניה תוכלו להתקין תאורה אוטומטית שנדלקת ונכבית באמצעות חיישנים.


בטיחות לפני הכול.

חשוב שתבחרו טוב טוב את גופי התאורה שלכם, שיהיו מחומר גלם איכותיים כך שיוכל לעמוד בתנאי מזג האוויר וכאלו שלא ידהו לאחר תקופה קצרה. בנוסף מיקום התאורה בגינה חשוב, במקומות בהם קיים שיפוע או מדרגות ומפלסים, אלו לרוב מקומות טובים שניתן להתקין בהם תאורה לגינה.


צריכים ייעוץ להתקנת תאורה בגינה ע"י חשמלאי מוסמך באזור גוש דן? צרו איתי קשר אשמח לעזור!


Comments


צרו קשר

יש לכם שאלה? כתבו לי ואחזור אליכם בהקדם

bottom of page